10-та Міжнародна виставка реклами та поліграфії RemaDays стартує в Києві в період з 13 по 15 березня. Вперше двері RemaDays Київ відчинилися 2010 року. Через стільки років захід можна назвати дійсно знаковою подією для гравців професійного рекламно-поліграфічного ринку.
Безумовно, організатори київського заходу GJC International надихалися досвідом RemaDays у Варшаві, яку проводять із 2005 року. Лише 2020 року RemaDaysWarsaw відвідало близько 20 000 осіб, частина з яких є учасниками з 27 країн світу.
Однак захід RemaDays став настільки масштабним завдяки зацікавленості локальних компаній. Саме вони є тією рушійною силою, яка сприяє зміцненню позицій RemaDays в Україні. Щороку RemaDays Київ відвідують і представники міжнародних компаній з різних країн світу, які розповідають на конференції про успішно реалізовані проєкти.
Надихаючим є і той момент, що захід проводиться на початку року, тож керівники B2B-компаній мають змогу включити нові комерційні пропозиції у свій фінансовий план. Це справді важливо, оскільки професійні заходи проводяться для того, щоб допомогти в розвитку бізнесу, а не навпаки.
RemaDays стає джерел нових ідей, простором, де можна знайти потрібного постачальника та зацікавленого клієнта. До того ж, професійні заходи є найбільш підходящим місцем для укладення контрактів, які передбачають тривалу співпрацю.
Таким чином, RemaDays сприяє розвитку і поліпшенню умов рекламно-поліграфічного ринку. Відвідування RemaDays відкриває нові можливості не тільки відвідувачам, але й учасникам-компаніям, які можуть зробити гучну заяву від імені команди, використовуючи простір тематичних секторів.
Що і де шукати
Діяльність виставки умовно поділяється на три різні сектори, що спрощує збір необхідної інформації про рекламно-поліграфічний ринок. Простір сектора Tech&Print виділено під інструменти та матеріали, необхідні для створення дивовижних рекламних об’єктів. Це можуть маркувальні, лазерні та машини ультрафіолетового друку.
Серед матеріалів, що застосовуються для нанесення логотипів і слоганів компаній, – пластик, скло, метал. Фахівці, що надають послуги в галузі офсетного та цифрового друку, тиснення тощо, дадуть відповідь на всі запитання, які вас цікавлять, щодо переваг і недоліків обраного матеріалу, того чи іншого виду нанесення. До того ж, Tech&Print – це те місце, де можна заглибитися в досвід рекламного ринку, що розвивається завдяки залученню віртуальної реальності та софту для мобільних платформ.
Після відвідин Gifts&Textile можна набратися нових ідей для підготовки корпоративних подарунків у вигляді рекламних сувенірів і текстильної продукції. Ближче можна познайомитися з роботами компаній, що займаються виготовленням упаковок, коробок, прикрас, здатних стати ефективним інструментом для підняття корпоративного духу, інформування про продукт або його просування на ринок.
У секції Sigh&Visual відвідувачі зможуть більш детально вивчити рекламний матеріал, що зустрічається на вулицях міст і мегаполісів. Йдеться про зовнішню рекламу, яка трансформується під впливом нових технологій і потреб клієнтів. До того ж, тут можна знайти постачальників світлодіодного та неонового освітлення, за допомогою якого можна донести рекламний меседж набагато ефективніше. Sigh&Visual збере необхідні інструменти для проведення невеликих або великих заходів, серед яких виставкові системи, стінки, рекламні вітрини, інфостійки, навіть меблі та обладнання.
Український та міжнародний досвід
На офіційному сайті Міжнародної виставка реклами та поліграфії RemaDays можна вже ознайомитися зі списком компаній, стенди яких будуть представлені на виставковому центрі. Наразі кількість зацікавлених учасників сягнула позначки у 111 компаній.
Більшість компаній є представниками українського ринку, зокрема Гравертон, що займається повнокольоровим друком на металі. Спеціалізується Гравертон на нанесенні фірмового логотипу або слогана з використанням кольорового друку на дипломи, таблички, акрилові та скляні призи, металеві бейджики, фанерні коробки тощо. Компанія планує роздавати зразки робіт.
Виставка приймає гравців рекламно-поліграфічного ринку, що розвивають свій бізнес у Туреччині, Румунії, США, Польщі, тож відвідувачі матимуть змогу оцінити й порівняти досвіди компаній-лідерів різних країн не лише за якістю, а й ціновими пропозиціями.