Напевно, найцінніше в партнерських відносинах – це віра в надійність свого партнера. Цю віру доводиться заробляти часом роками, але втратити її можна лише через одне прикре непорозуміння. І це твердження тим більше правильне, якщо ми говоримо про партнерські взаємини між клієнтом і компанією. Теоретики і практики маркетингу створюють безліч теорій про те, як створити і зміцнити лояльну аудиторію компанію, як змусити, умовити клієнта купувати товари, користуватися послугами саме цією компанією, а не її конкурентів.
Уже ніхто не сперечається, що важливим фактором для формування лояльної аудиторії є атмосфера, яку створює компанія для своїх клієнтів. Фірмовий стиль, інтер’єр приміщення, спілкування співробітників з клієнтами – все це дуже важливо для формування групи лояльних клієнтів і перетягування потенційних клієнтів у групу клієнтів реальних.
Важливим фактором під час роботи з потенційним клієнтом є момент зустрічі. Від того, як він відбудеться, залежатиме і вся подальша розмова. Тут ми хочемо зазначити, що клієнту буде психологічно легше, якщо він одразу знатиме ім’я і посаду співробітника, з яким він спілкується в цей момент. Це йому допоможе дізнатися персональний бейдж співробітника.
Ми радимо вам як кріплення використовувати магніт у пластиковому корпусі. По-перше, пластик надає найширші можливості зі створення форм бейджа і його колірної гами. По-друге, магніти в пластиковому корпусі гарантують максимальну надійність кріплення. Навіть невелика смужка магніту забезпечує силу тяжіння, що дорівнює трьом кілограмам. Цю силу, напевно, гідно оцінять ті співробітники, яким через свої службові обов’язки доводиться багато рухатися, часто стикаючись з іншими людьми, – офіціанти, продавці та ін.
Магніт у пластиковому корпусі надійно триматиме бейдж саме там, де йому і належить бути, тим самим, зберігаючи завжди стильний і охайний фірмовий стиль в одязі співробітника.
До речі, якщо говорити про охайність в одязі, а це особливо важливо для офісних співробітників, то ми тим більше рекомендуємо використовувати магніти в пластиковому корпусі. Їхня особливість полягає в тому, що зона кріплення повністю закрита поверхнею бейджа, і, як результат, створюється враження, що бейдж тримається на фірмовому одязі співробітника сам по собі. Використання “прищіпки” як кріплення для бейджа може істотно зіпсувати зовнішній вигляд співробітника, оскільки через свої технічні особливості зморщують фірмовий одяг співробітника, позбавляючи відчуття охайності та гармонії.
А в умовах високої конкуренції та жорсткої боротьби за клієнта цього може виявитися достатньо, щоб клієнт розвернувся і пішов до конкурента. Це особливо ймовірно, якщо йдеться про VIP-клієнтів і VIP-обслуговування, в яких важливу роль відіграє будь-яка дрібниця, будь-яка деталь.
Тому для по-справжньому успішної компанії в її стратегії, у зовнішньому вигляді їхніх співробітників немає ніяких дрібниць.